Xiaomi is de leider in de verkoop van tv-toestellen in China, het doel behaald. Misschien nu andere markten?

Onlangs eindigde het WK, een sportevenement dat een groot aantal mannen voor de tv aantrekt. De reguliere periode is de tijd waarin de verkoop van televisies toeneemt. Fabrikanten overtreffen elkaar in promoties, zodat klanten hun model kiezen. De Chinese gigant heeft ook verschillende promoties voorbereid om aankopen aan te moedigen, en zoals je effectief kunt zien. Xiaomi verkoopt zijn tv-toestellen niet buiten China, maar daar gaat het heel goed.

Xiaomi is de leider in de verkoop van tv-toestellen in China, het doel behaald. Misschien nu andere markten?

Xiaomi is de leider in de verkoop van tv-toestellen in China, het doel behaald. Misschien nu andere markten?

Begin maart dit jaar bracht Xiaomi een bericht uit dat 8 in het verleden een miljoen stuks Xiaomi 4 32-tv's in inches verkocht. In april werd een ander verkoopverslag gepubliceerd, waaruit blijkt dat alleen al in maart 2018-klanten via het Mi-logo werden verzonden via 550 000-tv's. Eindelijk kwam juni en Xiaomi bereikte waar hij voor vocht vanaf het allereerste begin van de tv-markt, die plaatsvond in september 2013. Het bedrijf is een verkoopleider in China geworden. Via distributie via online en vaste winkels behaalden ze de beste omzet met het 15.1% -resultaat. Xiaomi had het jarenlang nodig voor 5. De Chinese markt is gewonnen, misschien concentreert het bedrijf zich nu op Europa en introduceert het zijn televisietoestellen daar? Ik zou van ze houden de nieuwste 75 4K TV die samen met Mi 8 werd gepresenteerd. De prijs in China het is alleen 5200 PLN.

Xiaomi is de leider in de verkoop van tv-toestellen in China, het doel behaald. Misschien nu andere markten?

Auteur: Michał

Geek. Apple en Xiaomi-fan. In mijn vrije tijd voer ik een blog PokolenieSmart.pl